mandag den 5. november 2012

tekst undervejs


Jeg forstår det hele bedre nu.

Hvor kameraerne er slukket.

 

For der burde ikke have været indført den onde stifmoder, too easy.

 

Statisterne skulle have været ført ind på en anden måde, da

 

det hele gik amok. 

 

Min research pegede på en anden djævelskab som ikke ku åbenbares

filmisk tydeligt. (et selvmord, der var uforklarligt//(filmisk ville det kræve

ændring af hele teksten)

 

(Tid 1) Havet var under krigen.

 

(tid 2) stormene sætter ind på et tidspunkt.

 

(tid 3) Men ingen af os var født dengang.

 

(al-tid 1) Mit legeme er jeg jo ikke herre over.

 

(al-tid 2) Jeg reagerer på hvad der hænder i dette øjeblik,

hvor der ikke står noget på sedlen, at fx stod der ikke,

at hun havde glemt en smøg på bordet, da vi gik.

Stod der, at branden måske stadig kan hindres.

Stod der, hvis vi optog de sidste scener mere allegorisk, ville det ku redde hele filmen

 




appendix, egen note 

(al-tider 3):

 

Hvor

mange gange

havde jeg ikke forbandet selvmordersken, der

havde valgt jagtgevær og i sin egen seng, så datteren kunne

finde hende.

 

(konstant) Jeg samler underskrifter mod dette væsen, og har fået næsten hele gaden med.

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar