onsdag den 21. november 2012

Endelig brev fra Bassepigen.

Hello My Dearest,
How are you today?
nice to meet you here,
My name is basyma.i am a female I come cross your profile today on here [ www.forfatterportalen.dk‏‏ ]
I am single never been married , i have no kids i am looking for a good and kind foreign partner that i can trust in my life.
please If you are interested in knowing more about me in this relationship you can send me an email, i will be waiting to hear from you With love
your basyma.
_____________________________________________________
Hej min kæreste,
Hvordan har du det i dag?
rart at møde dig her,
Mit navn er basyma.i er en pige jeg kommer krydse din profil i dag på her [www.forfatterportalen.dk‏]
Jeg enkelt aldrig været gift, jeg har ingen børn, jeg er på udkig efter en god og venlig udenlandsk partner, som jeg kan stole på i mit liv.
bedes Hvis du er interesseret i at vide mere om mig i dette forhold kan du sende mig en mail, vil jeg være venter på at høre fra dig med kærlighed
din basyma.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar