torsdag den 29. november 2012

Ældre brev fra Bo Johansen


 

Gl. BREV FRA Bo Johansen

 

 

Kaptajn Karlsen og Flying Enterprise

 

Jeg kan da godt huske det skæve skib. Vi drenge sad  i stuen og lyttede til Gunnar NU Hansen i radioen. Og for mig knægt blev stuen Verdenshavet. Inde over gulvtæppet krængede det og smed vand om sig.

 

Men Kurt Carlsen sørgede for, at vandet ikke fossede ud over det hele. En overgang hældte stuen 45 grader,

men blev rettet op. Så øjeblikket efter giver både Dance og lidt senere Carlsen op, for der er ikke mere at stille op.

Så er man nødt til det. Jeg selv kunne ikke have gjort det bedre, selvom man snart var klar til at gå i skole.

Kunne skibet måske være reddet. Det tror jeg.

Men de andre i stuen sagde det var for sent.

 

Men det var en stor mand for Danmark. Senere vandt Jørgen Ingmann grandprixet og  det var fordi, han var verdens bedste guitarist , sagde min far. Nu har vi ikke en chance.

 

Bo Johansen, Feldsted

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar