tirsdag den 20. november 2012

Gamle fasters brev til Jens.


"Kære Jens,

Nu er det vist ikke for tidligt jeg får skrevet til jer, efter du har skrevet til mig, ikke. Tak for dit brev, lille John, Nej Jens, som jeg blev så glad for og det var dejligt at høre så rart I har haft det i julen hos dine børn er det jo, og du var jo også glad for at være hos hende, det var da godt, at du synes det var lidt bedre med hende alle sammen. Når du er brandmand er der nok at se til. Verden er jo jeg ved ikke. Her har jeg en god jul og alt gik så godt. Vi havde det også godt i julen Og alt var så pyntet og godt alt sammen, og så hvad vi fik at spise i julen så godt. Så godt. Det gør ingen ting at at høre alt sammen en Gang til- Tak for dit gode lange brev som jeg var så glad for i julen. Nu husker jeg at jeg har skrevet om det . Men det gør vel ingenting at du hører det engang til, lille Jens. Jeg har haft besøg af dem fra Ålborg og det var i julen og jeg passede dem og lagde dem i deres senge det er jeg altid så glad for. De må ikke være sløje.

Dr har været her to gange. Han har medicin med i mange kulører. Jeg har været et par gange ude og faaet saa meget, saa det kan jeg ikke huske flere. Hvor er det nogle gode drenge du har. Du må ikke lade nogen læse mit Brev. Det ikke er så godt skrevet. Har I solgt gården og dyrene. Vil du til at være brandmand. Mange ting er så grimme.

Kærlig hilsen

 

faster Rita
Tænk på mig."

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar