tirsdag den 27. november 2012

Kajs breve og noter fra marts 2011. lille udvalg

                                    1.3.11.  (den første note her er skrevet af hans værge)
Kaj E og jeg har være til forfatterkomsammen i 3 dage sammen med en flok københavnere. Jeg ville vise Kaj det 5.Hald. Han troede det var noget i marineforeningen, så han stillede i matrostøj. Han elsker musik og spektakel. Jeg lagde ham til sengs i Kapelannekset---lige efter desserten. Kommunen har taget over nu.

................................................................................
3.3. 11



Nej bette Sørine Mathilde.  Så går man med cykelbukser og bliver hånet. Så farver man sit hår hen af rødt, så er det galt. Så får man lavet en stor tus på ryggen med Lyngby Boldklub og så rykker de ned.

 
5.3.11
Min nevø Niels Ole sagde forleden til mig: Du herlige onkel. du ligner Statsministeren i den grad.
Det var Stauning, han mente. Det er den største kompliment, jeg har fået i år. Efter den historie skal jeg lige ha mig en lur på divaneseren. Det vandrette ligger bedst til mig.


7.3. 11
Jeg kender Lille Kim, Jenses fætter, osse fra Mensa og han siger, at vi skal bare køre straight på. Han havde på et tidspunkt givet KS et puslespil på 7000 brikker med en Unitedspiller. Det kunne han samle på 12 minutter. Så prøvede de med et dansk symfoniorkester dirigeret af Grethe Kolbe og kun 300 brikker. Det tog hel formiddagen for næstformanden og mere til. Og kassereren. Lige så jammerligt.  Det var det jeg hørte. De kan ikke holde på KS. Han vil have iq-koefficient-kravet sat op. Og til sidst er det kun ham selv der kan klare den. Bommen er allerede ved at blive hævet helt op under loftet, Vil han ha at vi skal løfte taget af- billedeligt talt.

samme dag.
(skrive til Igor)


      Hej Igor

      Igor, mærker jeg en lille bitterhed fordi vi ikke lige havde en bestyrelsespost ledig til dig i Mensa Danmark. Vi kan jo ikke nedsætte IQ-kravet til 188 bare fordi du gerne ville være med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar