fredag den 30. november 2012

Fredagsdigt, jo har været vist her i lidt anden udgave. ok.

Han førte et sundt liv med kolde bad. Det er løgn.
Jeg slog hul på isen for at fiske.
Imellem linjerne kan man læse at kun én gang i sit liv havde
jeg fanget noget større end agnen.

Krogen sad ofte fast
i frakken.

Selv det fastbundne hældede så meget, at ingen troede på det.
Det jeg gjorde skal ikke stå på linjerne.( i stedet for at snakke om mellem linjerne er
det mere korrekt at tale om hvordan man med sit kameraøje indstiller distance/zoom
+ -/totalitet/ halvtotal/ og nu kom jeg lige til at tænke på de gamle stalddøre, hvis to
 halvdele åbnes separat( var den lukket, halvåben//
indskud burde flyttes//forkert indzooming her)

Tegn en stor fisk.

Tegn en kranvogn, der kører det hele væk.

Jeg tror jeg vil tegne et vinterlandskab a la breughel.

Jeg vil se bort fra skalering, og at værelset henligger som det hedder i halvmørke. (//regi, dvs en bevægelse væk fra linjen og linjens illuderen)

Nu går jeg ind i huset.

Det Sixtinske Kapel tager timer at tegne.

Klimaet er svært at tegne, så det ligner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar