Kommentar foranlediget af nedenstående:
Den kritiske splint i øjet (mit) er at på
15-20 år er begrebet product placement ikke længere den øjeglassplint og støj
den var i film og bøger for 15 år siden. Nu glider alt ned. Bevidstheden har
ændret sig. Siden da har -i den store bevisthed- liberalismen,
gammelliberalismen vundet. Tilsyneladende, sådan at ingen zone længere er
fredhellig, jeg kan snartsagt ikke vælge en zone fx i kunsten, hvor tingene står
i egen ret og "mine sanser" selv vælge, hvad jeg vil bombarderes med. Her kommercielt og aldeles irrelevant. Advertissementer. Det ku jeg så spinde en større ende på, bevidsthedsskredet i større skala, varetænkning, og især en erobring udefra af det mentale gods mm. ......det bliver en anden gang.
Fra en anden boldgade et andet illustrativt billede på det med at vælge selv, nu politisk på anden vis: Jeg kan
hellere ikke gå ind i en stillekupé mere og være sikker på at blive fri for via
mobiltelefoni at skulle tvinges ind i privaterier og mig uvedkommende støjområde.
Undsoweiter.
SvarSlet- Det var ellers noget af en bison, du har fået fat i der, Knud. Hvis der var plads, så havde jeg da købt den helt løs, på stedet.
- prisen er ikke for grisen
prisen er for animal placement (på bloggen)
personal placement, fx du i soldatertøj koster dig 45,-kr
product..... fx din honda motorcykel kst 122,-kr
Det var ellers noget af en bison, du har fået fat i der, Knud. Hvis der var plads, så havde jeg da købt den helt løs, på stedet.
SvarSletprisen er ikke for grisen
SvarSletprisen er for animal placement (på bloggen)
personal placement, fx du i soldatertøj koster dig 45,-kr
product..... fx din honda motorcykel kst 122,-kr
Nå på den måde. Det er jo egentlig ikke så galt så!
SletDenne kommentar er fjernet af forfatteren.
SvarSlet