torsdag den 11. oktober 2012

Til LB Nørregaard, Klitplantøren, nyt

Til videnskabsforsker LB Nørgaard,

Note om "vores" bekendt, Klitplantøren. Jeg blev bedt af en ung jysk og karsk lærer at fortælle om hans, Klitplantørens spillen under dække.  Han sendte et foto af en reklame fra Fotoatelier Klitrosen, der reklamerede med brude-, dåbs-, kæledyrsfotos og fotografering i staldbygninger.


Kp, han, tilgiv mig de højeste magter, at jeg forstyrrer, med denne detalje - og den hornede selv gemmer sig jo netop dér. -mange detaljer gør én stor Belzebub, Py ha, nå vi må ind i materien, jow Klitplantøren for hvem penge var gud og godhed den ondeste selv, han stilled ofte op med sit fotografiske udstyr ude i stalden. Men, men under det sorte fotodækken stod han med sine egne grimme tanker, og det var tanker, jeg ikke vil ind på. Men har man set ned i en mødding, en skiden mødding, så er det derfra vi skal fortsætte  historien. Jeg kan ikke mere lige nu. Ondt gør det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar