lørdag den 4. februar 2012

Blog-magazinet modtager indimellem breve og nødopråb. Og da denne side i dag er BAGSIDE, så er det velkomment. Er fra et sciencecenter. Så er lødigheden og valensen i orden. Og det er det altid fra Emignoergaardcentret. Tak.

Kære Julemand, du har ikke svart på mit brv. det er mske foståligt nof. Det har vel værte tralv med alle de gave og børn på skødet og vaskes skal tøjet vel når man tænker på alle de skårstene i hel verden. jeg fostår det gotd. Jeg har osse altid travlt.Det er Troles Og LArs bo. De hræver det yberste. af en så man kan blie til det beste mennesker ghan blive. Jeg er faktisk ikke så sur nu som jeg var sidst gang jeg skriv. FOr de ga mig goe julegavr .et givær og med ægte kugler men de pasr på det og bestmer hvonår jeg må brue det. når tidne er inde til den stor aktion. Verden kan bare vente og se. Man skal somtider bruge ild når nogt skal forandes til det bedste for menneskets selv. på længer sigt. som at kigge ud i hele universet og tænke på alle de stjerne og hvordan er vi blevt det vi er , og hvorfpr er der så mang misforståelser som ingen vil høre på er rigtige. Det er vors opgave her på jord Trols og LArs Bo og mig JEns Ole. (VI har kodenavne når det gør lås, men det mp jeg ikke sige hvd er. det kan d ú godt fostå Julemand. DU heddr sikkert osse sel npget rigtige bagved Julmand, når du har fir og laver almindelige ting rasten af året, for ellers ville du aldri hav e fred i diit daglige liv med konen og  dnin egne børn osm ikk skal beilastes af dit tunge ansvra. VI lingner npok meget hinandn Julemand du du var yngre. Hvordan started det hele for dig. JEg vil gerne snakke mcd dig. FOr der jeg kan godt føle lidt alene indeni  nu hvor jge ikke snakkre med ming gode onkel KAj ERik mer fordi alting er megeet hemmeligtstemplet med ekstra Diskresion. Og min KAj eriks bedste ven Knud som jeg altid kørte ud ved havet med i bil og han viste mig fuglene og fotalte mig hvad de hde, og spiste,. Han var så glad for fugle og hadde brød med og lidt skinke fra køleskabe. men her er osse mange dyr. Osse som man ikke ser andre steder. som kan lyser imørket og har inbygget laser i øjnen og som er søde ved os men som blir farlige for de onde som nedbrydder og verden og holder mennsker som slaver i uvidenhed og udbytter dem. Kapiteltallisterne er dem jeg snakker pmo. Som un tænker på ussel mamon. JEg håbr du skrover tilbage for det kunen jeg godt ha lidt brug for midt i al træningen og obtimiringen. jeg ænsker mig iklke noget matrielt i gaver. men et brev . Computerspil og sådnan mnoget er lig meget. Og jeg er ikke ked af det med tanksne mere og at de skal renses for blod mere,  for jeg kan jo bare vaske mig .og det er noget større jeg går det for. Julemand, jkeg kender dig ikke, men fonemmer et du og jeg har megaet at taler mo. ME n Troels OG lars BO må ikke vide det. Lov mig det. Kærlig hilsen JEns Ole  !

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Bare totalt tyveri det der. Nøj, jeg er arrig. Og som om du er Julemanden. Nu har jeg stukket ild til fem computere af raseri.

    SvarSlet
  3. En hoplanål er på vej og et foto af Otto Leisner til dig, min ven.

    SvarSlet