torsdag den 10. januar 2013

note/indlæg (Mette W Zerlang) og nu link


............................................................................................................

Harald Voetmann


Kære Knud Steffen. Tak for invitationen. God idé. Jeg har desværre ikke overskud til at skrive andet end det, der står i kø denne vinter. En anden gang, håber jeg. Mvh, Harald
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mads Mygind
 
Kære Knud, knude kær:

Jeg tror ikke teksten bliver særlig skamløs, hvis den fra starten er tænkt skamløs.

Og for nuancernes skyld: Jeg tror ikke jeg, dette jeg, kan skrive særlig skamløs tekst, hvis den fra starten er tænkt skamløs. Jeg er ikke glad fordi jeg smiler.
Kh din vej,
Mads.
...........
svar fra ks:
du ska ikke skrive en skamløs tekst, men OM, altså skrive om at investere dig selv/ risikere digselv
altså nærmest hvad får teksten dig til eller du teksten?

--------
    nyt svar fra Mads M:
      Ah, så forstår jeg. Og så vender jeg tilbage til at gruble...

    2 kommentarer:

    1. jeg lagde mit hovede på et fad
      spiste først øjnene der så på
      så åd jeg munden der var tavs
      jeg lagde næsen tilbage
      i drømmen gentog jeg mig selv
      en lang næse
      et helt liv
      der åd
      af det samme ansigt

      SvarSlet