lørdag den 26. januar 2013

brev, kort fra Alvin

brev, kort fra Alvin


 

 

Kære jens, min nabokone har spurgt, om jeg ville holde øje med hendes kæledyr, en kat, en hund, en dværgpincher og en undulat, katten er en bulldozer, de har fodret vind og skæv. Og hunden omtrent det samme. Hun skal på Tenerifferie.

Det sagde jeg ja til. Men havde jo ikke lige regnet ud, at hun ringer hver aften og hver formiddag  fra Tenerife for at høre til dyrene, og i går skulle jeg hente hunden, så den ku gø ned i røret og høre ”moders stemme”.  Ja, du hørte rigtigt. Ja, snakke med Mor, sagde hun sgu.

 

"Ja, alt går rigtigt godt, kan jeg så meddele, da jeg atter har røret selv."
Og det er det vel.


Og sådan kunne vi fortsætte;

 

Nu kom hun og hendes ”fyr” (71 år, fyr) hjem i går nat fra ferieturen. Og de havde vækket katten og hunden, efter at der var hentet engelsk beuf i fryseren, og så havde man smidt den i ovnen (ikke katten).  Og så kunne gildet gå i gang.  Konen fortalte mig det lige før, da jeg var ovre med post.

 

Vi snaks    Alvin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar