onsdag den 22. maj 2013

Netdating og Enfold

.....forsigtighed i omgang med taster og det digitale...sad og kikkede egne fotos ud til brug for blog og FB og et display tonede frem, hvor der stod  noget med dagens foto...nå jeg tænkte, lad os da se hvad det er--og man skulle så opgive sit navn og måske vægt -men ikke tilbøjeligheder- og ja og jow og jeg ved godt man skal passe på, men jeg blev for pokker jo ikke spurgt til bankoplysninger, mine personlige...well og enfin, jeg begyndte at ane, at det var noget netdating, så jeg ville væk og bort fra programmet og tilbuddet...lortet hed ZOOSK...men jeg KAN IKKE komme ud af det. SELV OM jeg trykkede på nej til det videre. Og resultatet er at det vælter ind med kandidater velsagtens, hvis ikke det er Stuntwomen, der skal holde gang i forretningen.  MEN UD vil jeg. Ud.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar