søndag den 24. marts 2013

tekst 92

Pladsen er trang.



....styrmand hældes på styrmand igen. 

  

Stillehavet flyder sammen med sig selv.

 

Jeg vil osse, jeg slår knuden og hugger over. Jeg filmede det og sagde: jeg optager det.

 

 

 

 

Sæt prisen op allerede under planlægningen.  Dobl op 

 

og halvér øjeblikkelig og det opdages ikke.   

 



Jeg må nok sige at det kuglerunde har noget for sig, 

 

 en partikel,

 

en slidske, et benspænd                             En  guddommelig mangel

 

på lys. 

 

Jeg ved faktisk intet om engle.       (er osse en regibemærkning til filmen, der optages 

 

lige her og nu).   

   

 

Usårlig er papirs-dahliaerne. Der er den der langmodighed som en hattenåls.
 
som enhver anden genstand.
 
 
 

 

Jeg kan ikke sætte prisen på mig selv ned.

 

Og hvad sku man betale med? Mere tv, mere luft, flere grøntsager?

 

Hvem stod i knæ til midt på brystet.
 
 
 
For det holder jo ikke en meter.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar