søndag den 10. marts 2013

kursus/seminar om Stedet ...med indlægsholderne Louise Fabian, Dan Ringgaard og Anne Tietjen. Og Erik Kock. Her foredragssalen, Hald.

Knud Steffen Nielsen meget kompetente indlæggere. tak til jer og til Erik Kock, som sprang flot ind og ekskursede i Søren Kierkegaard
 
 
selv søen er et attributiv, er et menneskesprog, ujomfruelig, og hamselv står i attributivt forhold til søen. søen her i sig selv og stedets metafor. Og Stedets metaforisering til at være det Andet, de andre, træfpunkterne "derude".... //jeg og den metaforiserer hinanden, har gjort det forlods...................... (hamselv)



 
Louise Fabian tak for skønne dage, tror faktisk aldrig jeg har haft foredragsdeltagere som formulerede sig så poetisk og med så stor fænomenologisk indlevelse.....(jeg klipper skamløst fra min FBside/ksn)

Erik Kock
Dan Ringgaard
 
 
Mangler lige pt et foto af Anne Tietjen, assistant Professor, godt jeg nåede hendes indlæg osse, (Louise F og foto har jeg placeret i etagen ovenover)
 
Mai Misfeldt fortjener osse ros.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar