torsdag den 7. marts 2013

Kurts falske brev til DR


(Falsk brev, men sådan set ærligt ment, skrevet af en lettere irriteret Kurt S Jensen.

 

 

 

Brev til Ledelsen for tv DR

 

Kære tv, jeg er en ung pige, der bare synger så skrækkeligt

godt og ser så skrækkelig kraftig ud, at jeg ikke kan holde undertrøjen nede i

bukserne.

Jeg har stået siden jeg var fire med en hårbørste, en

deodorant, et kranie af Beethoven, en død rotte og min bedste venindes

udstoppede etellerandet og bare sunget og sunget i badeværelset, og nu vil

jeg altså bare så gerne trykke den af.

 

Jeg vil simpelthen give den max gas.

 

Min mor har hjulpet med at skriver

for mig.

 

Derfor gør hun det så, selvom altså mit eget navn står forneden. Jeg skulle

egentlig være læge og med mennesker og gøre eller noget med heste altså, da

jeg har så mange billeder og plakater af dem på mit værelse, at man snart ikke kan forestille sig det.

Jeg har gået til svømning og akrobatik, men jeg holt op, fordi jeg synes

altså ikke det var ret sjovt første gang.

 

Det skal være fedt.

 Kikka Jensen

 

………………………………………………………………

(Ja sådan har tøsen selvfølgelig ikke skrevet, men det får jeg så lyst til på hendes vegne. Kommentaren ikke sendt med).

Kurt Strøm Jensen

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar