søndag den 9. juni 2013

DIGT det tar tid






Det er dog totalt vildt.

 

Hovedløst rundt.

 

 
Hvis jeg havde fjer, så var det let.

 

 
Skæbne var i går. Lige nu er det bare ligesom

 
 
 
en ispind, vi spiser. Dryp, dryp.

 

De har bare gang i etellerandet:

 
Tid som  

 
rids, så hår, så negl, så fjer, alt ændrer retningen.

 
 
Det tager godt nok tid.

 
 
 

Som det allerede ses, har jeg

bukket mig sammen og løftet det meste af kroppen

op fra gulvet, og der agter jeg forblive, mens alt

igen falder til ro. På samme måde som hænderne af

sig selv

former en slags figur. Det er tanken, der arbejder

og et centrum, hvorfra alt kan opstå.

 Jeg ved det.
 

Det er givende og blivende.

Kroppen er bundet

 
Og

fingrene er næsten under kontrollens

kontrol.






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar