lørdag den 22. december 2012

til bue (etellerandet teknisk eller uteknisk skete, så massen er blevet trukket så lang som boblegum




"Spiser et horn"

Tekster bliver jo altid boostet. En eller anden står bagved dem og puster: fluff. Det er noget med ansigtet, en tekst ændrer et ansigt, og et ansigt ændrer en tekst osv. På den måde går det begge veje, rundt og rundt.

Ingen kan skrive måne, som Peter Laugesen kan skrive måne, eller hvordan er det nu? Sandt nok i hvert fald. Man arbejder sig hen til et sted, hvor månen lyser lidt mere, alt muligt udenomsværk følger med, en Facebookdims for eksempel.

Laugesen er vist ikke på Facebook, ellers kunne han have skrevet: Spiser et horn. Det ville være rart, hvis han gjorde det. Tingene er så biografiske og beskidte, og det er rigtig godt, tror jeg, alting er åbent og levende, og nu suser det lige ind i hornet.

2 kommentarer:

  1. går jeg ikke direkte ind i værket her, jow, min sæl, på min fbside, dukkede Peter L lige pludselig op som et tilbud ude i siden sammen med barberblade og tandtråd, som forslag, han smed vennekortet gjorde han, troede man, og jeg tilbød ham 15 fuldgode forholdsvis pæne mennesker, overvægtige eller ej, undersætsige eller ej, eller hvad nu Moderen ku tilbyde, nej det var da godt nok lige en fejl, for "den klub sku han da godt nok ikke være medlem af". En eller anden mikrobe var simpelthen sprunget fra PL og over og igennem de digitale kanaler med portrætspixels og hele Brabrand og sat en lille bitte lavine i gang. Men vi fik det da stoppet, før det ramte Vestkraft. Ingen nedsmetning. Ualvorligt i det hele taget.
    SvarSlet


    Svar



    1. Grum historie, Knud! Jeg har oplevet samme omgang med Baggesen. Man tror lige den er der men så smutter den sgu. Æv!
      Slet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar