mandag den 31. december 2012

lille note (Morten E Nørskov)

fb-note
...."i note, tilbagevendende, remser/lister over priser jeg ikke har været indstillet til, priser jeg ikke har fået og ikke har været indstillet til priser, priser jeg ikke har fået, men gerne ville indstilles til, priser jeg ikke har fået som jeg gerne ville have uden at være blevet indstillet til, priser jeg gerne ville indstilles til hvis jeg skrev under pseudonym og havde tålmodighed til at udfylde kravene til, altså genremæssigt, priser jeg ikke ville have under nogen betingelser kan jeg ikke komme i tanke om, sprog jeg gerne ville skrive på hvis jeg vidste noget om disse sprog er indtil videre uendelig op til omkring ca. 5000 sidst nogen fornuftig velunderrettet instans talte ifølge en kilde jeg ikke netop her uden netadgang husker, men jeg læste en novelle af Sten Kaalø i fredags, udgivet i 82, ikke så meget omhandlende Varde som illustrerende hvor lidt web dengang i de tidlige firsere optog forfattere, Kaalø i hvert fald. Tilføj noget om aktuelle emner, kriser der endnu ikke har betydet menneskehedens død, trusler der som ham den tyske pædagog jeg skrev om i specialet mente var almengyldige, tidsuafhængige, fjols eller mir ist es alles egal, du"

 

Morten E Nørskov

Ingen kommentarer:

Send en kommentar