fredag den 1. februar 2013

fredagsdigt

insekter

Fredagsdigtet 010213

 

Og jo
rødere,

for folderne i kjolen har jo denne rødlige farve og er
er en del af

det jeg ville sige. Jo mere disse folder,
jo mindre tid er der tilbage.
Folderne er først og fremmest døgnfluer (døgnfluer lever jo


et døgn, så er den ikke længere), men så er der drømme og drømmeløst,

mens jeg ledte efter
et argument for evigheden.



(jeg gik efterfølgende videre og undersøgte i flere zoologiske standardværker-skriver titlerne senere

på aftenen- andre småinsekters og smådyrs løbebane, udløb, edderkopper, diversiteter mellem andre

af spindlere) /træerne undersøgte jeg tidligere og det blev for lækkert, comfortzone/ nå nu må vi se/

for sikkert/de ku gro under de vanskeligste forhold, endda under vandet erfarede jeg ved søen ved Viskum//


Ingen kommentarer:

Send en kommentar