onsdag den 13. december 2017

Me2



Forfatterskole-Metoo..rektor-elev-
Er meget betænkelig ved dette digitale mediums gliden forbi de helt alm rettigheder, retsprincipper og over i gabestok. Offeret taber i øvrigt, i mine øjne, højde ved det, selvom hendes indslag ser begrundet ud, men det er ikke tilstrækkeligt, hvis vi snakker principper . Det her er ikke et forsvar for krænkeren, jeg lægger frem . Og som hun,offeret, beskriver sin situation har jeg naturligvis ondt af hende. Men vejen dertil bryder jeg mig ikke om. Jeg kan sagtens se problemet nu, for hvor skal offeret så gå hen, nu hvor tiden er gået, hvis jeg har forstået vidnesbyrdet ret..
Og nu kan man så tilføje at vi vist befinder os i en zone, hvor der ikke tale om jura. men almenmenneskelige regler på ethvert niveau, og det bør man skæve til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar