mandag den 10. februar 2014

Kaptajnens kalenderblad 2-5

Kalenderblad febr/2b


NB

Nu venter Prag.Here I come. Jeg har pakket den store tragt, sugerør, min samling af øljern 

og min gamle studenterhue, en megafon plus Vagn, landbetjenten. Han har lovet at tage 

med som dialog-og ungdomsbetjent. 

Han kan 3 ord på tjekkoslovakisk. " Din store fede tjekkoslovakiske lokum af en 

urobetjent." 

Nå, det var 8, så er han blevet endnu skrappere.

Det blir hyl.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kalenderblade fra i går 1b


Søger staldkarl til min svinefarm. Du skal have lettere uerkendte problemer med sindet (hvem har ikke det), og derfor vil jeg i mit virke som klinisk terapeut og coach udover at tilbageholde løn, kræve/tilbyde favørbetaling for behandling. Du skal være sportsmandstrænet, helst kajakroer og stabil. Du skal vide hvad du vil. Men det får du at vide af mig. 

Ult Hovedgård v/ coach og gårdejer L.Rolk.


.....................................................................................................

Blad 2c
Mht Jerry, min jagthund, ja altmulighund. Jerry var jo lige startet som narkohund, men det er allerede gået helt galt, den vil ikke aflevere. 
Den kan købes nu, og desværre har den voldsomme abstinenser

Jesper BOM, bom, svar lige hurtigt.
Var det dig der lige ringede? Pizza er på vej, (nr 44, den med flødeskum, klipfisk og kokosmakron)?.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar