tirsdag den 9. april 2013

digtversionering så ung og frisk og karsk-igen under en smule hypnose

jeg ved da godt at hver t eneste lap, hud-
lap er    fornyet hver 7.år    og det ka da godt være du er 28 og jeg noget andet  men

de facto er der ingen forskel      alle de grå  og d e hvide og blå   cellerne er skiftet

og vi står lige og du kan rende med

den periode siden kridt- og juratiden    som du ikke oplevede    jeg vil mene at du har haft
nogle afgåede hudstrimler som var med dengang....

og vi kan få det hele skiftet frem igen ved
               hjælp af tricks  der ligger derhenne i bunken af legesager 


frisk  (kulvognen er moster til tre legoklodser, selvom de er
produceret først og)





for lige at være lidt frisk så er det der trælokomotiv    fra før  skavisige 30-årskrigen


       arkæologiskagtigt så kan vi    lige fordele fem minutter, det er s-a-l-s-a. sgu.
begynde forfra  
her hvor vi fordeler

sol og
 vind


de har forskellige farver, som etellerandet


og i princippet   og

din religion adskiller mig:   (du fik din i går, sagde du)

   og   din fuchsschwanzklinge-  allerede i øjet-- skiver enhver snak

ud i    pølsestykker  lige til at hænge op i små snore

dinglende  vinden kan pive     og gå sig i forkontoret,
  hvor du sidder og sælger    billetter til en andens show  

nej , et andet show     jeg er positiv igen, Hup, whop  og så heller sgutte mer' 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar