lørdag den 9. februar 2013

Arbejdsseddel digt 77

arbejdsseddel//

 

Det giver ikke helt det stærke skærmbillede. (snedækket etellerandet).

Well, mandag: ordinært reality-tv.

Gennemspiller noget dansk Tea Party Dummerkopf og i den dur. (regi: lettere ophidselse).

Tirsdag, legede med tanken om at erstatte ”hendes” navn med

”smørblomst” (kun for sjov og etude).

Linjern

e blævrer i casti

ngen. Se det for dig. -Du sku ha

                                         været der. 

Bibeholder alle hendes øh'er (og det der minder om det, tingene tåler at stå rent, må man sige.
Et tydeligt subjektivt
billede ville være sandere, men det er ikke lige opgaven. Det handler jo ikke om mig,sagde jeg).
/to spiser afsindigt ulækkert/sku jeg gå ind med vaskeklud og fjerne madrester omkring mulen på dem, men det bliver på den anden side ikke mere sandere eller noget ved at lade vær.


 

Jeg har aldrig brugt fede (nok børn, men ikke fede børn) i mine udsendelser. (men der er et vist pres)

Meget er under pres omkring antal views. (har noget liggende til at hæve med)
  

Der kan købes implantater (3D-briller). Der

er et hundeprogram (begravelser) lige inden. (alm briller)
 

Og et bulimiprogram direkte på fællesfladen (da ironien ikke ligger i selve udsendelsen, internt altså,

men lagt direkte op omkring et program om distriktspsykiatriproblemer, har jeg ryggen lissom mere fri )

 
...............................................................................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar