torsdag den 24. maj 2012

BREV 41 , incasso internt


BREV 41


Hurtigt internt hyggebrev i incassoen....
.........
To minutter efter at jeg kalder tre gange Erik, så er de der, med grej og pighalsbånd. Det ku ha været Kalle AS. Kalles de behårede er voldsommere, lidt langsommere, billigere hvis jeg selv hjælper til. Men hvad hjælper det når de ikke kommer betids. Så det bliver tre gange Erik og lille V, men det tror jeg allerede i denne stund er opdaget på adressen. Så skal der bestilles fejeblad. XL. Men hvad gør det. Det går til et godt formål. 
Blir billedet godt, så  send det til Familiejournalen. Send til Ude og Hjemme, Lasse. Og få Kurt Ard til at tegne lidt til med pastelstift. Send den osse hellre til Min Pony og mig.
Der må være et eller andet sted, man køber sådanne overtrætte historier. Nå spøg til side. Jow prøv osse lige DSBbladet.Dokumentation. Der får du den lige tilbage Eller Faderkirken. Bliv ved, Lasse. Dansk Pluskæbe-og hængemuletidende. Ja dér måske. Gode ønsker herfra.
Og så er det snart tid for den 500-las, du manglede sidst i forrige regning.

Vi ses derude meget snart
   MM Smartie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar