fredag den 27. januar 2012

et slags notat/måske brev, måske afsendt, måske ikke, vi ved det ikke. Bryder mig ikke om det.

Kære lars N, fik din hilsen, truslen, så jeg bort fra. 
Jeg har været af sted med Lille Bo ved stortset alle institutter, der tager sig af den slags. Overlæge (navn tilbageholdt, men kendt) slog ud efter mig, da jeg slæbte drengebarnet ind i forhallen, jeg havde selv remme med, så det var ikke det, men jeg skal da ellers lige mene, vi var forment adgang. Stak Overlæge Q  en lommeskilling.
 Intet hjalp. Jeg prøvede senere Kommunekemi, Nyborg, men de ville have jeg skulle dele den herlige dreng i forskellige deponier. Først glas og havemuld, og så lidt til genbrug af værdi (pumaskoene og slips) (afvist), så stort b, så lille brandbart, så eternit. Fra Herodes til Pilatus. Gider det ikke. Men ingen skal få mig til at skære i knægten. Så skal der helt andre penge på bordet.
 Og Lars, du ved, jeg har kendt knægten, siden vi begge var 12 og gik til  violin sammen. Altså det vil sige, når Lille Bo kom, så gik jeg.    mange hilsner  Kurt Ove


ps hold dig munter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar