tirsdag den 14. juni 2011

Gæsteblogger JAN-ERIK JAKKI DAMGAARD VON LÛHMANN viser film

(der er en enkelt misforståelse omkring et eller andet gratisprincip i det citerede brev herunder....det princip tror jeg ikke liiige vi kender noget til, Jakki.
Redaktionen)/ksn.   Men ellers en herlig lille perle af en film til fremme af benzinsalget og kampen for mere co2 fra det danske folk .
--------------------------------------------------------------------

"kære Knud
det er med glæde, jeg opdager, at dit tilbud om Person Placement er gratis, det er en service, ikke alle renderer.  Jeg har dog fornylig oplevet person placement, der kastede honorar af sig, da jeg fik overbevist Ok Benzin om, at det ville være en god forretning at optage en reklamefilm med mig i hovedrollen som svømmetræner. Den er nu udsendt og vist ganske få gange på reklamebårne medier. jeg sender dig linket her http://www.youtube.com/watch?v=x6M3b-XnOYs. Det hele foregår under mottoet: Det der, det er ikke sjovt !
Du får også lige mit forslag til Dansk Landbrug fra 2005.
kærlig hilsen og smuk pinse
Jakki

dada ist liebe"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar