onsdag den 19. december 2018

clip





Frode Steinicke har delt et opslag.
6 timer
Det er jo indlysende, at kvinder bliver ringeagtet i mange diskussioner, og at deres pointer ofte først blivet hørt, når de overtages af mænd. Men så kommer pointerne da trods alt frem. Problemet er faktisk langt værre, når kvinder gentager mandlige pointer, og kvinderne så bliver overhørt. Her har vi den ægte misogyni. Jeg kender den fra mig selv, her på facebook. Mange lytter ikke til mine kloge pointer. Ofte bliver jeg endog hånet og latterliggjort for dem. Det disse håner- og latterliggørende fb-kommentanter bare ikke ved er, at jeg i disse tilfælde, rent faktisk kun citerer kloge og ofte verdenskendte personer, som de ofte selv dyrker som helte. Det drejer sig bl.a. om Chaplin, Churchill, Woody Allen, John Cleese, Keith Richards, Ferdinand Céline, Philip Roth, Primo Levi, Karen WestSøren K. VillemoesMikkel Andersson, Anne Sofie Allarp, Bo NakeThomas Knudsen(ham er jeg specielt glad for at citere), Freddy HagenJacob Haugen SørensenKnud Steffen Nielsen og mange mange flere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar