søndag den 1. september 2013




 10 -12 af de udkastede tekster, løbende, til fotoserie af stills (fotos af René Roalf).  Her dog mine fotos (som dummies). Renés ligger stadig på sin dvd.

 
 


a.     Begivenheden er allerede ført ind, direkte ind i som var det topografiske kort, som et vejnet, blodkar, som et vy udover fjorden…->
 
 
 
 

 b. ”Min mand kan lave en carport på én dag, hvis det skal være. Men fodbolden skal jo osse passes”….->



 
c. Hun sagde det ikke: Hvor længe varer det her? Han var lige ved at gøre det..->.

 

 d. Så stilfærdigt skal det fremstilles…->

 

e. Indbildningskraften   gjorde deres ansigter nøgne, samtidigt med at de blev dækket til. Man er på scene. Den kan vi snakke os ud af. Men det bliver et langt sejt træk…->

   


 

f. Du tror: Og du ved, hvad du ser, og du får hvad  du tror du ser.

                Det skal du nu ikke være så sikker på…->

 

 
g. Os selv  som illustrationer. Det er ikke realiteter, Puddy. Mens vi småreparerer os selv. Og lyset modulerer. Og vi reparerer i tanken. Og løfter skulderen en anelse….->

  

h. Det hele arrangeres som show om hændernes ro, og tiden står stille som i en skovsø. Ser du ingen skovsø?  Ser du tre-i-eneren, der ligger sammen med æblerne i fadet? Du står og tænker på din privatøkonomi? Eller var det negleklipperen? Du er jo faktisk i begivenhed….->

 

 

i.   Ku hun genbruge det forventningsfulde ansigt

    fra november 98….->


 

 

 

j. Det hele begyndte et andet sted….->

 

 

 


 

k. Hvis min positur er musvittens eller tilsvarende muldvarpens, apotekerens  etc. Jamen jeg har allerede lagt mig i selen, jeg er fanget ind….->

 

 

 l. Denne eftermiddagstime, der begyndte 14.12 arrangerer sig som et foto og kører totalt ukontrollabelt .

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar