mandag den 5. august 2013

Tal- 7...kladde, måske

 
 
 
 
5,4 af slagene, men hvis det havde været med olie. Så.
3,2 børn i den alder har 2,4 trommeslager i sig. Allerede det spring.
 
 
Men det sagde jeg jo osse, prognosen var allerede i går 10 % for dine og mine,  og i sig
 
havde hun 57% dækning og jeg kun 55, statistisk uden problemer. Skifter ikke spor.
  
Var det ikke nok.  3,2 %  af alle de kvinder, der var der, forventede man nok 77% mindre.
 
Ingen ku se noget af det.  Hvem opfattede lige, han havde mindst en abe  at dele med. 2.
 
Det var to.
 
 
Det er udpræget en gymnastiksal. Ja, jeg har da set så og så mange plinte før i mit liv, så ved
 
 
jeg da nok hvad vi har. Et hop,  og  i hvert fald 300 vil springe i snit.
 
 
 
 
 
Jeg selv, for mit vedkommende, Jeg har en gennemførselsprocent på hvad, måske på 22. 
Tiden mellem det jeg mener.
 
 Jeg ser manden. Jeg kender ham og hans beslutsomhed fra tilsvarende sager. Jeg ser ham
 
 hente kræet NU,  og jeg ser ham Nu påbegyndte aflivningen. Prognostisk 6 af hele Skalaen.
Afhængig af hvilken du vælger. Hvilken.
 
Der blev sagt Nu. Og i of for sig Hvilken.   Men tallene skal da ind i kolonnebogen.
Se lige her og velkommen, en træstub. Der er årringe. Velkommen.
 
Det foto af træet , der var skivet ud og så snak snak om årringene og det numeriske,
 
 men mine øjne fulgte en lang spiral..den var rullet sammen af en lang tråd. Altså 1 af meget eller mange.  
 
Han havde en kat, som
 
han ville drukne. Og han gjorde det sgu. Kun én. Den holder, havde selv skrevet et styk kat i kolonnen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar