mandag den 17. september 2012

Note i Kragelund-sagen.  nr 5, litra B


Stærke sager,LB.... jeg havde på et tidspunkt en svigermoder, der hed Yanni, ædel af byrd og stor i barm. Hun havde en af Jyllands bedste hundepensioner. Ude ved vejen stod et skilt hvor der stod: hundepension. Jeg ku aldrig nære mig for at spørge med et herligt skælmsk hovede, når jeg hver lørdag gjorde holdt med min ladvogn: "Hvor meget får en hund i pension?" Og så lyste hun op i et smil og kaldte mig altid: "Åh, din bandit." Så stod den på sildemadder og kaffe på kande.

2 kommentarer:

  1. Kragelunds værge er en mig bekendt, en Lars Bo Nørregaard, et herligt ungt menneske og globetrotter af guds nåde, har fortalt mere om Kragelund, og det kan be-ses, hvis man lige bladrer tilbage i sagen til i forgårs her på bloggen. Og det forklarer mig nye aspekter, der før lå hen i tvivlsom mørke.

    SvarSlet