fredag den 3. juni 2011

P.Placement-roman kap 12, hvor ung forfatter (LBN) har tryglet om at komme med ud i den store verden næste gang jeg skal af sted, Men jeg kan ikke have gæster med. Men da han har sendt de 50 kr for en gang Person Placement skal det selvfølgelig gøres.

kap 12 i PP-romanen

Så skal man til konkurrence i Berlinerfilharmonikerne i aften. Mangler flybillet, fly, pas, klarinet, madpakke, hvid skjorte, kort sagt jeg er næsten klar, mangler kun det sidste. Noderne, hvor er de...ok så kører vi på uden. Og har de ikke en klarinet jeg kan låne, så har de en tuba. Og har de ikke en tuba, så har de en violin. Nu lader jeg askelag være askelag og Barenboim være Barenboim, nu afsted på letten fjed.
(Hilsen til Lars BN (50 kr)-med et desværre). Nå nu fandt jeg et waldhorn, så bliver det det.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar