fredag den 26. august 2011

ADVARSEL jeg er blevet hacket på min emailadresse (mails i mit navn florerer, og følgelig kan jeg overhovedet ikke bruge min mail, og jeres mails når mig ikke). Eksempel på Fupbrevet kan ses herunder


  • EKSEMPEL PÅ FUP-brevet, afsendt af mig ukendt person:
    Hello,

    Am sorry I didn't inform you about my trip to Spain for a program, I'm presently in Madrid and am having some difficulties here because i misplaced my wallet on my way back to the hotel where i lodged. I want you to assist me with a loan of (1,750 Euro) to sort-out my hotel bills and to get myself back home.

    Please help me to send the money through western union money transfer, using my  names and the address details below that's the only way i can receive money here at the moment without any problem or delay.

    Receivers name: knud steffen
    Receivers address: 92 Principe de Vergara,28006,Madrid,Spain.

    And don't forget to email me the sending details, I am looking forward to hear from you with the sending details, Looking forward to hear from you soon.

    knud



        • Har lige tjekket Facebook og kan se at budskabet om mail.hackningen er spredt godt. Tak for det.  Og i dette nedenstående tilfælde Tak til Pia j.


    • Hej,   Håber du får det til tiden, jeg lavede en tur til Madrid, Spanien og havde min taske stjålet fra mig med mit pas, kontanter og kreditkort i det. Desværre for mig, jeg har lavet kontakt med min bank, men de er ikke at give et hurtigt løsning. Jeg ...

      for 49 minutter siden ·  ·  · 

        • Niels Kærsgaard Er det en hacker der er på spil hos dig ?
          for 36 minutter siden · 

        • Pia Juul ikke hos mg, hos knud! og han ved det godt!!
          for 36 minutter siden · 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar