tirsdag den 8. maj 2012

Brev 33 hussalg



BREV OM HUS



Kære Svendsen,
Jeg har et hus (Løgstør), som jeg gerne vil sælge, lettere brugt; absolut ikke faldefærdigt, som det altid hedder i pressen. Men altså et håndværkertilbud til nogen friske unge mennesker, der kan bestille noget. Men jeg har ikke selv tid til at gøre så meget ved det nu. Vi skal nok være lidt hurtige, de offentlige har forfærdlig travlt i øjeblik med at tage initiativ fra folk og ødelægge forretninger og initiativ. Det er ikke nem at være driftig i dag, som du jo ved bedre end nogen. Jeg har alle materialerne liggende.  Jeg synes ikke vi skal blande mæglere ind i det, -lige en joke- Jeg hader at blive flået-ja det var osse en joke.
 Jeg har et par yngre lejere på hånden, og hvis du er hurtig, så kan vi klare det så sent som i morgen.

Hilsen Erik C  (Skindlappen,ja, og Køkken-Erik, alle de navne vi slyngede os om med dengang). Vi har jo handlet en del ægte tæpper med hinanden. Og jeg solgte de ægte tæpper fra sidst videre straks uden problemer. Snart skal man vel besvare et skema om de er lavet af truede og bæredygtige dyr. Nå men vi finder lige ud af det, sagtens.
Erik Christensen
(du har mig på mobilen.)          

Ingen kommentarer:

Send en kommentar