mandag den 21. maj 2012

brev 41 (som telegram) "Mht rugemor føler jeg mig ikke klargjort"


Telegram som åbenbart, modtaget 12.3.12
grøn svær   vi sagde håndklipper   vi sagde Green Grass   Vi sagde fck/  Og vi sagde meget lidt Fut  og sagde vi, så sagde vi  optrinnet begynder allerede hvor sorteneglen/  og stille og roligt kurrer man op ad gelænderet   plup plup// og omvendt nedad.  Og Dr Kup kirurgi// nej rense/ og bilndtarmsfjerne med kun tanken og kun to vokaler, hvis der var noget at komme efter ellers går det i bughulen, det går, sagde vi lige direkte på dette sted bughulen// man leger sømtæppe, god dag søm og goddag søm, nå den/ havde jeg ikke lige regnet ud/ sådan kører fattigmand på  det lodne. Det var et pelsdyr.  Han er til mest mundruger, først menneske derpå.  Så nu dørklokke//stop// Vi sagde dørklokke måske som /ikke livmoder/Nå der er telegram/herrrligt/ og der er hæfte/og der er lukket, Ved du ikke engang at der er lukket// da han løfter telegrammet frem, /stop/ men det vil han så ikke/ stop// Så skal tubaen vendes udad, så vrangen så konge/som vrangen, så kongen/ meine Lolita, Mein K/nu har alt en ende/ Så tænder vi lampen for at se om lyset er slukket/ Han sender SOS/der er ikke mere marmorkage// stop// skal han til at lægge æg//må jeg se, nej må jeg bli fri// Sikke et flot abekatteæg// om igen/stop// det er jo en fikser// fy for den// vi sagde ål/ vi sagde STOP//vi sagde ål/  vi sagde blomstre som en rosengård//MHT gødning, vil og ka jeg selv// Mht giroen lapper jeg selv//Mht rugemor ikke i den mundering//   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar