mandag den 25. maj 2015

Kaptajnsnote 312






 


 

Er så træt i dag af hele cirkusset med litermål, gummistroppe, gips i spand til det brækkede ben, og fordi, ja et øre der var revet af, det rendte man sgu da ikke til sygekassen med. Det syede man selv på.

Men det er der den ligger, almenvellet.

 

a) Sig bare det er min skyld, når det passer dig, og det på vegne af kommunalbestyrelsens egen fede røv. Du siger systemets. Kødets. Slægtens, ja den. Dem tar vi lige med i samme postgang.

 

b) De håndfodrer svigerdatteren. Hun lover dem at løfte bækkenbunden.
 

c) Jeg har sgu da ikke bedt om krigen i Afghanistan.

 

d) Hvad er der i øvrigt galt med højdetræning
 

e) Den ringer, gør almenvellet. En flok kajakroere. Hvem af os ligner ikke en tøs i den mundering.

 

f) Jeg hedder ikke rigtig noget udover at samle stumperne.

 

g) Jeg taler til luften, rummet, sengen. Og de døde.

 

h) Mine ben danser allerede ved tanken om genopdragelse.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar