lørdag den 2. januar 2016

Bukdahls forglemmelser, som han siger.....vi klipper lige



LØRDAG DEN 2. JANUAR 2016

Det emmer af forglemmelser

i min årsrevy i WA Bøger i torsdags, BLANDT ANDRE burde jeg i den afsluttende opremsning også have nævnt, som forfattere af gode 2015-bøger:

Susanne Jorn, Knud Steffen Nielsen, Jens Blendstrup, Juliane Preisler, claus ejner, Daniel Dalgaard, Rasmus Halling Nielsen, Bue P. Peitersen, Peter-Clement Woetmann, Lene Asp, Nikolaj Zeuthen, Christian Schmidt-Rasmussen

og så har jeg denne morgen læst Ida Jessens roman Den ny tid, og den kunne jeg også godt lide, cool og viljefast tyst som den er

og jeg har planlagt de næste dage at få læst Stine PilgaardsLejlighedssange, Jens Martin Eriksens Et hvidt reb til Philp Deprez, Louis Jensens Stjernebilleder og helst også (men måske prøvesmager jeg bare til en start) Anne Lise Marstrand-Jørgensens Dronningen af Saba og Kong Salomon, Erling Jepsens Hjertets dannelse og Kim LeinesAfgrunden: jeg mangler desuden, på debutant-fronten, akut Martin Bastkjærs Det nye hav og Morten Papes Planen og Shadi BazeghisVingeslag - præ-pyh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar