søndag den 8. marts 2015

Kugelns og mine noter (hører sammen med Frihedsbrevet, skrevet for længe siden og sat her på blogs)


note 11b

I dag skal vi lære om frihed,
jeg tager al den frihed, jeg kan få, fx fra hvemsomhelst, selvom jeg ved, at nøjagtig dér ligger frihedens problem. Du ved: Ørnens frihed, der handler om at beskære spurvens frihed. Beskære, se opæde








note 14a

Både DF og de konservastive vil kanonisere de der tegninger, du ved....

og med en lettere drejet Vinn'sk udsigelse, som jeg lige udvider lidt i samme ånd..-.og det er nok

ellers ikke øverste trin på humanismens stige: ..lære at skide i dåbsfade under højmessen...

 (og det skulle så erstatte den godt nok svære sag, som Mesteren sagde elsk din fjende, din ven, nabo, ham næsten...troede faktisk at dét, dette, lissom var en slags smuk omend lettere umulig kategori i humanisme og den slags ). Men sådan er der jo så meget.



 
 
 
 
Hund//spild af to af poterne//at danse alene er ensomt//


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar