fredag den 27. november 2015

spørgmål til Morten E.



Knud Steffen Nielsen jeg kan ikke finde mit jagthorn..har du det stadig, Morten? (dengang boede der et egern i det tæt på mundstykket. Begge dele er væk plus altså hornet.
Synes godt omSvar14 timer
Morten E Nørskov njaeh, men jeg har fundet årbog fra thisted, og man kan vel godt kalde det en lille revolution når de i den plæderer for at der skal være g i dej, at man som udgangspunkt skal køre i fælles flok mod struer uanset at tilbudsavisernes blodgolf peger mod viborg, eller der strammer jeg den nok lige vel rigeligt, hvilket næppe kan betragtes udelukkende i en religiøs kontekst, nå forfanden, det der egern er i bund og grund et motiv og der har du da aldrig selv været peeege med tyverierne, jeg husker stadig den boremaskine man i de tidlige måneder af februar 2003 fandt øverst i venstre hjørne af dine malerier, og det var, correct me if i am wrong, malermester Saltgades gule bosch?
Knud Steffen Nielsen godt, så snakker vi ikke mere om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar