tirsdag den 4. juni 2019

digt om instiksseddel...tror, det var de blå piller





Tag ikke Emperal,
hvis du er overfølsom over for metoclopramid. 
Hvis du har svulst i binyremarven,
det vi andre kalder fæokromocytom,
hvis der er hul på mave-tarmkanalen,
hvis du lider af ufrivillige bevægelser,
hvis levopoda, nej levodopa, jvf parkinson, 
ved kraftige muskelspændinger, hvis du drikker alkohol,
hvis du er ældre og konfus,
eller en af delene, 
hvis din nyre ikke virker,
hvis din lever ikke virker.
Du kan få pludselig hududslæt,
besvimelse, 
anafylaktisk chok,
miste bevidstheden, 
kramper,
hjertestop,
blåfarvning af læber, hallucinationer,
og diaré, 
blodtryksforhøjelse
(svovl binder sig til
hæmoglobin), og hvis du har forsnævringer i tarm-
kanalen

1 kommentar:

  1. Jeg fremsætter et lånetilbud mellem mennesker, så du kan realisere dine drømme uden bekymringer.
    Jeg skriver min tekst på dette websted for at hjælpe dig med at få seriøs finansiering, hurtigt i gennemsigtighed og sporbarhed. Mine forhold er enkle, ikke en protokol. Jeg giver lån til folk, der kan opfylde mine betingelser.
    Så hvis du har brug for et lån, skal du svare mig, så jeg kan fortælle dig om mit tilbud.
    E-mail: mariaverasanchez108@gmail.com eller
    WhatsApp: 33 7 56 84 99 72

    SvarSlet