torsdag den 30. april 2015

Den kækhedspoesi, der hedder Nigeriabreve har jeg læst mig færdig på, nu kommer en fineste variant, en fineste trojansk hest, a la insekter der æder sig ind i et større værtsdyr og æder værten indefra. Og med løfter om likviditet, hvor denne måtte ønskes




   Huskoncert/oplæsning v. Bundgaard og Nyhavn Duo ... Nu også med fællesspisning
 
   
   
 
Perfekt Dima opslog noget i Huskoncert/oplæsning v. Bundgaard og Nyhavn Duo ... Nu også med fællesspisning
 
   
Perfekt Dima
30. april kl. 12:54
 
Hej /.
Jeg er en långiver i landbruget finansiering (BAF) banken og jeg vil gerne hjælpe dig med ikke et alvorligt lån. (kreditex.kreditex@gmail.com)
Du er på udkig efter finansiering, drømmen om en bedre fremtid end drømmen om at have sit eget hus, købe en bil. Du holde op med at drømme, fordi hans drøm bliver nu en realitet. Faktisk, jeg er en finansiel, villige til at yde lån lige fra 100.000 kr at.5.000.000 million kr så hvis du ønsker en sikker og troværdig lån, hvis du vil møde din långiver, således at hele transaktionen er handles OTC hurtigt med kun en 3% årlig rente. Vores e-mail er åben 24 timer på 24 h. Bedes du kontakte os på denne e-mail-adresse...
kreditex.kreditex@gmail.com

kreditex.kreditex@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar