tirsdag den 18. oktober 2016

klinisk3




Vi, hustruen og mig sidder i venteværelset, og så kommer der endelig en sygeplejerske og siger: Kom med. Hun fører os så hen til det ventende, kliniske rum, hvor jeg aner en hvidkitlet mandsperson, Vi bliver først stående i døråbningen afventende et eller andet signal. Men manden, der har bedt om at hidkalde  bliver siddende og glor ind i en skærm....jeg/vi venter lidt, så gå jeg ind i det tavse  rum. Han siger intet, bliver siddende og glor på skærm.  Så sætter jeg og vi os ned, og endelig vender han sig og det uden at præsentere sig eller byde velkommen på en eller anden måde. 

Hvordan vi endelig kom i gang, husker jeg ikke. men jeg husker mandens totale manglende evne/lyst til at forklare tingene og diagnosen. Og siden skulle det blive værre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar